10 mārketinga stratēģijas, lai veicinātu Tava biznesa izaugsmi

Biznesa attīstīšana nebūt nav viegla. Pirmkārt, nepieciešama taustāma ideja. Pēc tam, jāatrod ienesīga niša, jāidentificē mērķa grupas un jāsniedz pievienotā vērtība tam, kas tiek tirgots.

Vai tā būtu sīka tirdzniecība vai informācijas servisi, nepieciešams kaut kas, ar ko izcelties. Un bez pareizās mārketinga stratēģijas, kas veicinātu biznesa izaugsmi, palikšana uz viļņa ir praktiski neiespējama.
Pareizo mārketinga stratēģiju atrašana ir īpaši svarīga. Kā lai nodod ziņojumu sabiedrībai un kā to paveikt ar lielāku efektivitāti? Kā palielināt savu atpazīstamību un veicināt pārdošanu? Kādas tad ir galvenās mārketinga stratēģijas?

Izmanto sociālos mēdijus

Tos Tu nevari atstāt novārtā. Te notiek tā saucamā maģija. Daži biznesi ir pilnībā veidoti, balstoties tikai uz sociālajiem mēdijiem. Protams, ka var arī nolīgt sociālo tīklu menedžeri, ja naudas līdzekļi ir neierobežoti. Taču, ja nē, vienkārši esi Tu pats. Publicē savas domas un savus produktus. Esi autentisks. Publicē visu, ko uzskati par atbilstošu – tas ļauj Tavai publikai labāk Tevi iepazīt.

sociālā mēdija

Izveido video pamācības

Viens no iedarbīgākajiem veidiem, kā popularizēt savu biznesu, ir video pamācību filmēšana. Māci cilvēkiem kaut ko lietderīgu. Izej ar viņiem kopā cauri visam procesam, turi tos pie rokas. Jo labāk spēj to izdarīt, jo vairākas vērtības Tu radi un jo straujāk vari veicināt savu atpazīstamību, līdz ar to, pārdošanu.

Šobrīd, YouTube ir lielākā meklēšanas vietne uzreiz aiz Google. Ikreiz, kad kāds kaut ko vēlas iemācīties vizuāli, palīdzība tiek meklēta šeit. Tu pats noteikti esi to darījis neskaitāmas reizes. Tāpēc vienkārši pajautā sev, ko Tu vari iemācīt savā biznesā un kas palīdzētu patērētājiem atrisināt kādu problemātisku jautājumu?

Sāc rakstīt virtuālo dienasgrāmatu

Tu noteikti vari sākt to darīt, ja Tavam uzņēmuma vēl nav virtuālās dienasgrāmatas. Izmanto tādas vietnes, kā “Medium”, lai publicētu saturu. Atbildi uz jautājumiem “Quora” un “Reddit” platformās. Izmanto “LinkedIN”. Visās šajās vietnēs var sapulcēt masīvas auditorijas.

Izproti SEO (“Search Engine Optimization”)

Tā ir mārketinga joma, no kuras daudzi cilvēki bīstas. Jā, iesākumā tas var galīgi nešķist vienkārši. Taču tas ir neiedomājami spēcīgs mārketinga instruments.

SEO

Sasniedz ietekmētājus jeb influencerus

Vēlies tikt atpazīstams, netērējot gadus mērķa sasniegšanai? Tad Tev noteikti jāuzrunā ietekmētāji. Nav obligāti uzreiz vērsties pie zvaigznes ar miljoniem sekotāju, var sākt ar vidēji lieliem ietekmētājiem. Triks ir atrast atbilstošu ietekmētāju savā lauciņā, kas spētu nodot ziņojumu pareizajai mērķauditorijai.

Izveido lielisku darījumu magnētu

Pareizais darījumu magnēts, kas tiek prezentēts pareizajai auditorijai, burtiski uzspridzina pārdošanas rādītājus.

Tev noteikti jāizpēta, ar kādām grūtībām patērētāji saskaras šajā nišā? Kāds ir pirmais iemesls, kas Tev licis uzsākt šo biznesu? Uzdod sev šos jautājumus, pirms meklē savu darījumu magnētu. Kāda veida magnētu Tu varētu izveidot? Tā varētu būt gan e-grāmata, gan  čekliste, gan video vai kas cits.

Izmanto Facebook reklāmas

Facebook ir spēcīgs mārketinga instruments, un šeit Tu vari sasniegt ļoti specifiskas auditorijas, izvēloties tās pēc interesēm, vecuma, dislokācijas vietas, un citiem parametriem. Taču rezultātu sasniegšana neslēpjas klikšķos vien. Tam ir jāinstalē “Facebook Pixel”, kas izseko visus lapas apmeklētājus, un Tu vari pats izveidot no tiem auditorijas.

facebook reklāmas

Izmanto “LinkedIN” pareizi

Vai Tavā LinkedIN profilā ir video? Vai zināji, ka vari viegli tādu pievienot? Kāpēc gan neizmantot iespēju, lai iepazīstinātu ar sevi un savu biznesu? Pievieno to sava profila aprakstam. Tas ir pavisam vienkāršs veids, kā pasīvi izreklamēt savu biznesu, un tas var novest pie šokējošiem rezultātiem.

Ja Tev ir daudz pazīstamu personu LinkedIN profilā un Tu vēl nepublicē tur neko, ir pēdējais laiks sākt. Tu vari sasniegt lielu auditoriju, īpaši, kad ar Tavu rakstu dalās. Šī ir lieliska vieta, lai uzsāktu savu uzņēmēja stāstu. Paustu savus izaicinājumus un stāstītu stāstus. Jo efektīgāki Tavi stāsti, jo lielāka iespēja, kas tie aptvers plašu auditoriju.

Te var arī komunicēt ar citiem biznesiem un atrast domubiedrus un sadarbības partnerus. Tas ir lielisks mārketinga instruments visa veida biznesiem, tā kā daudzi cilvēki šo vietni apmeklē.

Izveido saistītu programmu

Lielākā daļa cilvēku nemaz nesaprot, kas ir saistītais mārketings. Tas var veicināt biznesa izaugsmi, taču uzrunāt pareizos partnerus nemaz nav viegli. Pastāv daudzas interneta vietnes, kur var izveidot saistītā mārketinga programmu: “JVZoo”, “ClickBank” un “Commission Junction”, piemēram.

Izmanto e-pasta mārketingu

E-pasta mārketings ir diezgan spēcīgs instruments, lai piesaistītu potenciālos klientus, izsūtot automātiskus e-pasta ziņojumus. Tādējādi var uzbūvēt attiecības ar saviem abonentiem. Ja kāds apmeklē Tavu lapu vai meklē tajā konkrētu produktu, tā noteikti ir zīme, kas norāda uz jaunu potenciālo klientu, un identificējot viņa vēlmes, var nosūtīt tam personalizētu piedāvājumu.