ITV fokusējas uz garīgo veselību cīņā ar koronavīrusu

ITV ir nākusi klajā ar veselības kampaņas “Britain Get Talking” turpinājumu. Lai gan sākotnēji kampaņa bijusi plānota maijā, ITV nāca klajā ar to nedēļas laikā.

itv

“Mēs vērojām kas notiek koronavīrusa sakarā un sapratām, ka viss attīstās tik strauji un tam būs liela ietekme uz garīgo veselību, tāpēc nevarējām gaidīt”, pavēstīja ITV direktore Klēra Filipsa. “Tāpēc strauji ķērāmies pie kampaņas izveides un pabeidzām to nedēļas laikā,” viņa piebilda.

Kampaņa rosināja skatītājus paņemt telefonus un dalīties ar to mīlestības un atbalsta ziņojumiem. ITV parādīs daļu no šiem ziņojumiem televīzijas ekrānos.

Reklāma ar ITV rezidējošo ārsti Hilariju Džonsu iedrošinās cilvēkus parūpēties par vecāka gadagājuma cilvēkiem, kas ieslēgti savās mājās – vai tiem nepieciešams aprunāties ar kādu pa tālruni vai nogādāt produktus.

ITV kampaņa “Britain Get Talking” oriģināli tika atklāta 2019. gada oktobrī un iedrošināja 10 miljonus cilvēku uzņemties atbildību un uzlabot savu garīgo veselību līdz 2023. gadam.

britain get talking

ITV apgalvo, ka 2.8 miljoni cilvēku uzsākuši diskusiju vai aprunājušies ar savām ģimenēm un draugiem šīs kampaņas rezultātā.

“Doma, ar kuru esam apsēsti, veidojot šīs kampaņas ir, kādā rīcībā atspoguļosies iztulkotais ziņojums? Ko mēs vēlamies, lai cilvēki dara šīs kampaņas rezultātā,” apgalvojusi Filipsa. “Viss, ko mēs darām, ir garīgās veselības ekspertu apstiprināts.”

Bez garīgās veselības treniņiem un uzmanības piesaistīšanas kursiem, kas ir pieejami kolēģiem, ITV izveidojusi arī garīgās veselības atbalsta grupu, lai rīkotos kā kritiskais glābējs.