Kā zīmoli kļūst saistīti ar mūziku digitālajā laikmetā

Mūzika ir kaut kas tāds, ko cilvēki nekad nav atstājuši novārtā. Par mūzikas spēku, veidojot saiknes, un kā zīmoli kļūst saistīti ar mūzku šajā digitālajā pasaulē, un tā kļuva par galveno tēmu “The Drum’s Digital Transformation Festival.”

mūzika

“Mūzika ir bijusi pierādīts veids, kā veidot ciešāko saikni starp cilvēkiem tik ilgi, cik mēs pastāvam kā suga,” saka Endrjū Dugans, “Geometry” direktors. Viņš apgalvo, ka laiks, kad mūzika ielauzās zīmolu pasaulē, bijis apmēram pirms 10/15 gadiem. Zīmoli patiesībā sniedz pozitīvu pievienoto vērtību mūzikai, pateicoties lielajām masām, ko tie spējīgi uzrunāt, un daudzajām interesantajām platformām, caur kurām notiek komunikācija,” viņš piebilst.

2017. gadā, pētījums, kuru veicis “AEG” un “Momentum Worldwide” liecina par to, ka 83% mileniāļu paaudzes pārstāvju vairāk uzticas brendiem, kas atbalsta dzīvās mūzikas piedzīvojumu.

Viens no šādiem brendiem ir “Doc Martens”, kas ir sadarbojies ar jaunām, uzlecošām zvaizgnēm jau kopš pirmsākumiem. “Tā ir “win-win” situācija gan zīmoliem, kas sniedz platformas, kur izpausties, gan zvaigznēm, kas tādējādi vairāk tuvinās publikai,” apgalvo Dugans.

 

“Mūzika ir kopsaucējs, un tā iespējas veidot saiknes ir lielas un plašas,” uzskata Džeimss Klarks, “Defected Records” direktors. Ņemot vērā to, ka šobrīd plosās vīruss un cilvēki spiesti palikt mājās karantīnas dēļ, “Defetced Records” organizējuši virtuālu mūzikas festivālu 20. martā, lai house mūzikas cienītāji varētu izbaudīt tiešsaistē šovo no “Ministry of Sound”.

“Līdz ar koronavīrusa izplatību, pieaugusi vajadzība pēc pozitīvas mūzikas, kas radītu labu noskaņojumu un izvilinātu smaidu uz cilvēku sejām,” Klarks paskaidrojis ideju. “Tāpēc mēs nolēmām radīt virtuālu festivālu, ko var translēt tiešsaistē uz cilvēku ekrāniem un klēpjdatoriem, iPadiem un mobilajiem telefoniem.