Nike nāk klajā ar jaunu saukli

Jaunais sauklis “Play inside, play for the world”, atsaucoties uz COVID-19 pandēmiju

Neminot “koronavīrusu” vārdā, Nike piedāvā tās treniņu un veselības saturu bez maksas, tā kā miljoniem cilvēku meklē veidus, kā saglabāt savu diētu un treņinu režīmu COVID-19 krīzes laikā. Veselības autoritātes aicina cilvēkus palikt mājās un praktizēt sociālo distancēšanos, kamēr daudzas trenažieru zāles apstādinājušas savu darbību, lai mazinātu vīrusa izplatību. Padarot savu saturu pieejamu publikai bez maksas, Nike var sasniegt vairāk potenciālo klientu un saglabāt pozitīvas asociācijas klientiem par tā zīmolu. Kompānija varētu padarīt bezmaksas satura lietotājus par abonentiem, kad krīze būs galā.

nike

Nike ir pēdējā laika lielākais brends, kas izstrādājis reklāmas kampaņu, atsaucoties uz koronavīrusu, vienlaicīgi saglabājot pozitīvu ziņojumu satrauktajiem patērētājiem.

Kā jau zīmols, kam ir 1100 veikalu, Nike ir satraucies par koronavīrusa izplatību daudzās valstīs pēdējo mēnešu laikā. Uzņēmums slēdzis apmēram pusi no visiem saviem veikaliem Ķīnā, kur aizsākusies vīrusa izplatība, lai pasargātu savus darbiniekus, tai pat laikā elektroniski pārdošana turējās līmenī. Kad pandēmija sasniedza Lielbritāniju, Nike bija starp tiem preču piegādātājiem, kas paziņoja par savu veikalu slēgšanu.

Nike paziņojusi par 1 miljona ziedojumu koronavīrusa fondam. Tāpat, lai atbalstītu vietas, kur Nike darbinieki dzīvo un strādā, plānots ziedot arī atsevišķiem reģioniem.