Vai tagad ir īstais laiks slavenību mārketingam?

Normālos laikos, slavenības palīdz uzlabot pārdošanas rādītājus padara zīmolus slavenus ar savām uzvarošajām personībām un vēlamajiem atribūtiem.

Šie nav normāli laiki

Cilvēkiem valstī tukšojot krājumus, zaudējot darbus un raujoties cauri nemieram, kas vēsta nezināmu nākotni, šķiet, ka ceļas aizvainojums pret valsts vadošajiem iedzīvotājiem, sportistiem un mūziķiem. Daudz kas no tā, kas ir slavenībām – viņu vara, bagātība, veselība un skaistums veido pamatu skaudībai. Krīzes laikā pamatvajadzības pārspēj psiholoģiskās vajadzības un nepieciešamību pašrealizēties.

slavenību marketings

Jaunatklātais skarbums pret slavenībām lielākoties raisījies no uztveres, ka viņi ir priviliģētāki medicīnas pakalpojumus saņemot, nozīmējot to, ka viņu labklājība ir būtiskāka par pārējo iedzīvotāju labklājību. “Lai gan cilvēkiem patīk vērot slavenību dzīvi normālos laikos, krīzes laikā novērojams pretējais,” minējis DiMarco, kas salīdzinājis šībrīža situāciju pasaulē ar nokaitētu nervu. Zīmoliem, kas plāno nākotnē sadarboties ar prominentām personām, tas viss joprojām ir iespējams. Taču ziņojumam, ko tie nodod publikai ir jābūt rūpīgi pārdomātam un kampaņai būtu jāietver aicinājums veikt ziedojumus, kas palīdzētu nāciju atkal uzstutēt kājās.

“Tagad ir īstais laiks reklāmām ar slavenībām, kas izpelnījušās labu imidžu par saviem labajiem nodomiem un var tikt uzskatīti kā pozitīvi elki,” paskaidrojis Dugs Šabelmans, “Burns Entertainments” mārketinga aģentūras direktors.