Z paaudze

Tava brenda reālais piedāvājums Z paaudzei ir komūna

Pasaulē, kurā valda nebeidzama sacensība, kas ir tā maģija, kuru pieprot lielie zīmoli? Tas nav tik daudz par to, ko viņi patiesībā pārdod. Protams, kvalitāte ir svarīga, taču ir daudz brendu, kas ražo apmēram vienādas kvalitātes produktu. Ko tas meklē Z paaudze? Viņi vēlas komūnu – cilti, kurai piederēt. Z paaudz nevēlas vienkārši nopirkt Tevis tirgoto apģērbu, viņi vēlas Tev pievienoties.

Z paaudze

Z paaudzi varētu dēvēt par vientuļāko paaudzi, kas piedzimusi pēc digitālās revolūcijas. Ilgās stundas, kas pavadītas pie ekrāna, nozīmē ka tiem trūkst patiesas saiknes.

Vēlme kaut kur būt iederīgam paver lieliskas iespējas zīmoliem veidā, kas pārveido pārdošanu ilgstošā lojālā sadarbībā. Un tas nozīmē vairāk, nekā vienkārši ietver tieša komunikācija vai tiešsaistes platformas izveide, kur pircēji var apmainīties viedokļiem un produktu apskatiem. Tas jau ir dziļāks process, kas sastāv no 3 sastāvdāļām.

Pirmkārt, ir svarīgi, ko sludina Tavs zīmols. Vai patērētāji to zina? Dati atspoguļo, ka 49% jaunu cilvēku izvēlas brendu, kam ir sociāla ietekme, par kuras daļu viņi varētu kļūt. Ja pircēji paziņo, ka viņiem ļoti svarīgi ir iegādāties produktus, kas ir ētiski ražoti ar uzsvaru uz ilgtspējīgumu, tas liecina par viņu vērtībām.

Z paaudze liek būt radošam. Ja tiešām vēlies viņu atsaucību, Tev nāksies iedziļināties vairāk un izpētīt viņus ne vien kā patērētājus vai savu potenciālo auditoriju, bet arī kā cilvēkus, kas palīdzēs Tev veidot savu brendu. Iesaistīšanās ir jaunās gaidas, tas tā iedarbina piederības sajūtu, tā kā cilvēki jūtas vienoti ar to, ko tie patērē.

interneta pasaule

Par piemēru var uzskatīt “Glossier”. Viņi zināja, ka draugi ir galvenais iemesls, kāpēc meitenes un sievietes izmēģina jaunu zīmolu vai kosmētikas produktu, tādējādi tas paaugstināja savas komūnas nozīmīgumu. Tika darīts viss iespējamais, lai iedrošinātu diskusijas tiešsaistē, radot patērētājā sajūtu, ka viņš pats piedalās patērējamās preces ražošanā. Savā pirmajā TV reklāmā “Glossier” izmantoja reālus darbiniekus un klientus.

Lai radītu komūnu, kas var attīstīties un augt, ir jāatrod unikālus veidus, kā tās biedri par saprasties par spīti atšķirīgajām iezīmēm. Tā kā viss, sākot ar “laimīgo stundu” līdz koncertiem tagad notiek digitālajā vidē, “Chipotle” nesen savai auditorijai ieviesa virtuālās vēlās brokastis, pulcējoties virtuālajā vietnē “Zoom”. Katra šāda tērzēšana pulcē kopā ap 3000 fanu un vietējā mēroga slavenības, piemēram, Koltonu Andervūdu no “Vecpuiša”. Liec aiz auss un iedziļies, meklējot veidus, kuros Tavs brends var piedāvāt unikālu vērtību, lai pulcētu cilvēkus kopā šajā neskaidrības laikmetā.

Vēl viens virtuālo komūnu eksperts ir “Lego Ideas”, kuram ir virtuāla platforma faniem, kuri var iesniegt idejas nākamajiem komplektiem. Platformai ir veseli 900000 dalībnieku, kas ir iesnieguši ap 20 000 projektu koncepciju, un labākais ir tas, ka starp tās apmeklētājiem ir īpaša saikne.